МОНІТОРИНГ – 2013 - 12 Листопада 2013 - Запорізька Січ

ЗАПОРІЗЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
"ЗАПОРІЗЬКА СІЧ"
ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Меню сайту
ПОШУК


video
Головна » 2013 » Листопад » 12 » МОНІТОРИНГ – 2013
21:14
МОНІТОРИНГ – 2013

МОНІТОРИНГ – 2013

 

Освіта – основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.

Загальна середня освіта спрямована на забезпечення всебічного розвитку особистості учня методом його навчання та виховання, які ґрунтуються, зокрема, на принципах доступності, науковості, системності, наступності тощо. Це цілеспрямований процес оволодіння учнями систематизованими знаннями, уміннями та навичками з метою досягнення рівня навчальних досягнень, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти, Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти та навчальними програмами.

Міністерство освіти і науки України спільно з Національною Академією педагогічних наук України з 12 листопада по 12 грудня поточного проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5 та 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності.

Основою цього моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, що повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо.

Метою зазначеного заходу є виявлення навчальних досягнень учнів і з’ясування кількох важливих освітніх питань, а саме:

― Які знання здобули учні з тих чи інших предметів, якого рівня сягають їхні загальнонавчальні вміння?

― Який рівень інтересу до навчання сформовано в учнів?

― Чи вміють учні аналізувати зміст прочитаних текстів, робити висновки, висловлювати власне ставлення до прочитаного?

― Чи вміють знаходити нестандартні рішення в процесі розв’язання навчальних завдань, самостійно працювати з підручником, розв’язувати задачі, залучати додаткову інформацію під час виконання проблемних завдань?

― Чи ефективно розподіляють зусилля і час, виконуючи навчальні завдання?

― І головне, чи навчилися учні застосовувати здобуті знання не лише на уроках, а й у повсякденному житті?

Структура, обсяг та інші параметри тестових завдань визначено на основі вимог до загальноосвітньої підготовки учнів відповідно до чинних навчальних програм для початкової і основної школи з урахуванням відповідного для цього часу – 45 хвилин.

Кожен збірник завдань для проведення моніторингу містить 10 варіантів тестів, кожен з яких складається із завдань, що відрізняються складністю та формою. Кожен учень виконуватиме один варіант тестів та бланк відповідей.

Правильні відповіді до завдань тестів з відповідних навчальних предметів будуть розміщені на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти і Національної академії педагогічних наук України після завершення заходу.

Кожний учень матиме можливість попередньо самостійно визначити рівень своїх навчальних досягнень з кожного навчального предмета, порівнявши правильні відповіді до завдань тестів, розміщених на сайті, з особистими відповідями у збірниках завдань, які залишилися після проведення моніторингу.

Оцінки за моніторинг у класні журнали не виставлятимуться, оскільки оцінювання моніторингу здійснюватиметься за рівнями навчальних досягнень учнів, але інформація про результати моніторингу кожного учня з усіх навчальних предметів буде до відома його батьків або осіб, які їх замінюють.

Участь учнів у моніторингу допоможе вчителям і батькам отримати об’єктивну інформацію про результати їх навчання та сприятиме поліпшенню системної підготовки майбутніх випускників до державної підсумкової атестації та, згодом, і до зовнішнього незалежного оцінювання.

Від того, якого рівня знань досягне дитина в школі, залежить її подальше професійне навчання і доросле життя. Об’єктивні результати моніторингу сприятимуть заохоченню школярів до навчання, допоможуть їм зрозуміти, що навчання – це дуже важлива і значуща частина цього періоду життя.

За бажанням батьків можна буде здійснити порівняльний аналіз навчальних досягнень учня з відповідними середніми показниками по Україні з метою вдосконалення подальшої навчальної роботи школяра.

Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їх подолання.

Сподіваємося на розуміння всіма важливості цього заходу і сумління в досягненні об’єктивного результату.

 

 

 

Переглядів: 225 | Додав: Tema | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

| | |